Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a vytvářet pozitivní zkušenosti.…
Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek proto shrnuje několik…
1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení obchodníci často v tom, že…
Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a připravte se. Dobrý…
I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také vědět, co může udělat, aby jej…
Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z nejefektivnějších cest k …
Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než jen poskytovat kvalitní…
Jak si udržet chladnou hlavu, když to nedokáží vaši zákazníci? Často se stává, že nespokojenost…
Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho udržení. Právě v současné…