Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Důvěryhodnost se počítá

Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky. Dnes je to složitější. Máte…

Co na vás zákazníci nesnášejí?

Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování Kelley Robertsonová shrnuje…

Jak budovat loajalitu zákazníků

Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je zavádět. - Nemluvte,…

Zákazníci nejsou rodina

Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru jejich e-mailových zpráv,…

Jak získat zákazníky, kteří od vás odešli

Každá firma má zákazníky, kteří od ní odešli. Mohly…

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících, získáváte konkurenční výhodu na…

Jak získat loajální zákazníky

- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého příchozího klienta. Úsměv a…

6 kroků k loajálnějším zákazníkům

Všichni víme, jak důležité je mít loajální zákazn&…

10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků

- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které dáte svým zákazníkům a učte…

Výpis 289297 z celkem 396