1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají rozdíl mezi informativní…
Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky. Dnes je to složitější. Máte…
Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování Kelley Robertsonová shrnuje…
Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je zavádět. - Nemluvte,…
Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru jejich e-mailových zpráv,…
Každá firma má zákazníky, kteří od ní odešli. Mohly…
Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících, získáváte konkurenční výhodu na…
- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého příchozího klienta. Úsměv a…
Všichni víme, jak důležité je mít loajální zákazn&…