Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Měli byste se všemi zákazníky zacházet stejně?

Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená, že byste se všemi…

I hlas uzavírá obchody

Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá setkání tváří vtvář a…

Řiďte se potřebami a chováním zákazníků

Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních kanálů než kdy předtím. Jak…

Jak jednat s rozzlobenými zákazníky

Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci jednat, aby byla výsledná…

Problémy zákazníků jsou vaše příležitost

Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž nebudete vědět, co vašim…

Jak si udržet důvěru klientů

- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a poskytujte ještě větší kvalitu.…

5 kritických dovedností pro obchodní úspěch

Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli na dnešním konkurenčním…

12 pravidel prodeje

1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem. Pamatujte si, že lidé jsou…

Jak rozvíjet vztahy se zákazníky

V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a firmami bez ohledu na to,…

Výpis 298306 z celkem 396