Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 chyby obchodní komunikace se zákazníky

Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci říkají zákazníkům? Taková…

Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se měly soustředit na…

6 mýtů o prodeji

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však…

Naučte se milovat své zákazníky

Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího. Zákazníci nejčastěji…

10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky

Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro firemní zdroje. Chytré…

Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina lidí by okamžitě opustila…

3 tipy pro zákaznickou loajalitu

Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody uzavírané s loajálními…

Dokonalá zákaznická zkušenost?

Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník koupí dům, získá na něj…

Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou loajální zákazníci.…

Výpis 307315 z celkem 396