Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vyprávění příběhů: Trik, kterým klienta určitě zaujmete

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého…

Vyvolejte v klientovi pocit, že váš produkt potřebuje, ve čtyřech krocích

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …

Jak během schůzky překonat klientovy námitky k ceně

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako obchod sám. A protože se s…

Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku,…

Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich…

Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních…

Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat

Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací nebo monologem prodejce…

5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo

Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status quo, potažmo neochota…

6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout.…

Výpis 8290 z celkem 449