Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …
Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako obchod sám. A protože se s…
Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku,…
Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich…
Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních…
Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací nebo monologem prodejce…
Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status quo, potažmo neochota…
Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout.…