Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat

Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se o komunikační kanál par…

Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"?

Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem…

Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou…

Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016

Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů. To jsou trendy, u kterých…

Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady

Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku i celou společnost, a…

5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce…

Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…

4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu

Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou dobou spustil v USA…

4 kroky k bezproblémovému vztahu s klientem

Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem společnosti a klientem…

Výpis 190198 z celkem 445