Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami zákazníci zpravidla nedají. Pokud…
Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter, roste i zájem společností…
V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od těch předchozích výrazně…
I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace.…
Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází od pouhých 20 % jejich…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na dotazy nebo snižujte…