Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s klienty tedy zákaznický…
Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam nejlepších rad, jak zvýšit…
Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient.…
Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti najít ideální poměr mezi…
V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma uchytilo anglické slovní…
Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí…
Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo, mnoho firem by pravděpodobně…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…
Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového…