Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 tipy pro vybudování klientské komunity

Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s klienty tedy zákaznický…

8 tipů, jak zvýšit spokojenost zákazníků

Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam nejlepších rad, jak zvýšit…

6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient.…

Vyplatí se zákazník, či ne?

Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti najít ideální poměr mezi…

Excelentním zákaznickým servisem k vybudování kvalitní značky

V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma uchytilo anglické slovní…

Seznamte se s klientem blízké budoucnosti

Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí…

5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka

Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo, mnoho firem by pravděpodobně…

Jak si zajistit loajalitu zákazníků

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…

Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu

Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového…

Výpis 199207 z celkem 445