I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace.…
Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází od pouhých 20 % jejich…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na dotazy nebo snižujte…
Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích…
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím na číselnej škále. A…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky.…