Články z oblasti vzdělávání a poradenství

9 rysů dokonalé zákaznické péče

I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě…

Jak získat nového zákazníka (3/3)

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…

Jak získat nového zákazníka (2/3)

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové…

Jak získat nového zákazníka (1/3)

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace.…

Čtyři kroky ke zdokonalení péče o VIP klienty

Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází od pouhých 20 % jejich…

5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky

Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na dotazy nebo snižujte…

Osvěžte svůj přístup k zákazníkům

Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích…

Chcete vedieť, či vás vaši zákazníci majú radi? Spýtajte sa ich

Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím na číselnej škále. A…

Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky.…

Výpis 217225 z celkem 451