Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích…
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím na číselnej škále. A…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky.…
Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou…
Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. …
Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou…
Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl…
Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů může být spousta. Klient vás…