První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na…
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako David stojící proti…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již nestačí. Spokojený zákazník…
Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví, že spokojenost je klíčem…
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat…
Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé firmy. Stále totiž existuje…
Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání odejde-li od vás zákazník,…
Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy snižují náklady, aby obě…
Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i…