Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi vaši zaměstnanci zach&…
Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?- Poslouchejte. První…
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré…
Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům. Většina z těchto tipů…
Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani nejmodernější…
Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně poskytovaných služeb, zejména…
Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých názorů. Od firem očekávají…
Jaká úroveň udržení zákazníků je zisková a jak jí…
Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně odradí zákazníky. Některé…