Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování…
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité.…
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou…
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do proveditelné strategie…
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší firma může získat navrch…
Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také větší šanci vybudovat kulturu…
V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb, když se zákazníky…
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba…
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou chvíli vědět, že většina…