Články z oblasti vzdělávání a poradenství

To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité.…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou…

Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do proveditelné strategie…

Jak na lepší služby zákazníkům

Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší firma může získat navrch…

Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také větší šanci vybudovat kulturu…

Základní pilíře zákaznického servisu

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb, když se zákazníky…

Pět omylů zákaznických služeb

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba…

Važte si stížností

Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou chvíli vědět, že většina…

Výpis 397405 z celkem 445