Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně poskytovat služby, aby…
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset dalších lidí, zatímco…
Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru. Motivovaní operátoři jsou…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které nejčastěji rozhodují o nákupu i v…
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek vzniká řada trendů, na které…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb zákazníkům z velkých hal a…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude hrubý nebo povýšený, než s…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly…