Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme…

Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými…

Co na tom zákaznickém servisu je?

Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý představuje něco jiného.…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět…

Péče o zákazníky i na nových trzích

Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka. Pokročilejší marketingové…

Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a…

Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek.…

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování zákaznického střediska.…

Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a…

Výpis 415423 z celkem 445