Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý představuje něco jiného.…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka. Pokročilejší marketingové…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek.…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování zákaznického střediska.…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a…