Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy čelí, udržení zákazníků.…
Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší úkoly vbyznysu. Časopis…
Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je skutečnost, že udržet si…
Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti Goliášovi. Existuje však…
Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního obchodování na jakémkoli trhu.…
Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby Charter UK vypracoval…
Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví, nebo s vaší firmou udržují…
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků než úsilí o udržení těch…
Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového…