Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s klientem je to, co oni…
Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta nejdůležitější. Vaším cílem může…
Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě ale neznamená komunikovat…
„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační dovednosti. Abyste dosáhli…
Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta, kterou může prodejce…
Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké jsou jeho vlastnosti, je…
Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné je to i s celkovým počtem…
Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke…
Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na potenciální klienty a…