Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Naučte se lépe naslouchat během obchodních jednání

Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s klientem je to, co oni…

7 tipů, jak zapůsobit na klienta na první schůzce

Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta nejdůležitější. Vaším cílem může…

Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci

Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě ale neznamená komunikovat…

Čtyři soft skills nezbytné pro úspěšné prodejce

„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační dovednosti. Abyste dosáhli…

8 odpovědí na klientovu námitku, že produkt je moc drahý

Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta, kterou může prodejce…

10 komunikačních návyků úspěšného prodejce

Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké jsou jeho vlastnosti, je…

2 věci, které musíte dělat, aby si vás (potenciální) klient zapamatoval

Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné je to i s celkovým počtem…

Proč se vám neozývá klient, u kterého jste s mysleli, že máte vyhráno?

Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke…

5 tipů, jak poznat, že jste na někoho udělali dojem

Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na potenciální klienty a…

Výpis 163171 z celkem 449