Rozhodnutí, zda budou vaši zaměstnanci zajišťovat i doplňkové a podpůrné služby k hlavní činnosti, nebo jestli si najmout externí firmu, která se na tyto činnosti…
„Employee empowerment“ je jeden z termínů z oblasti HR a managementu, který…
V leadershipu platí, že neexistuje jeden univerzální přístup, který…
Termín „týmová porada“ má řada lidí spojený s nudou, neefektivitou a s…
Chcete, aby váš tým byl efektivnější a produktivnější? Aby vykazoval méně…
Ať už jste dlouholetým týmovým lídrem nebo teprve aspirujícím manažerem,…
Chcete se stát úspěšným podnikatelem nebo manažerem? Chcete inspirovat…
Stává se vám, že se zaseknete na nějakém méně důležitém úkolu na úkor…
Kvality manažera se poznají nejlépe nikoliv ve chvílích, kdy se všechno…
Víte, že máte zlozvyky, kterých se chcete zbavit? Už jste se několikrát…
Osobní rozvoj podřízených je jedním z klíčových úkolů manažera. Bohužel, u…
Jedním z klíčových úkolů jakéhokoliv týmového lídra je motivovat své…
Delegování úkolů, tedy jejich předávání podřízeným zaměstnancům, je něco,…